ΔραστηριότητεςΕκδηλώσειςΛειτουργία Σχολείου

Οι δραστηριότητές μας τον Δεκέμβριο

Ο Δεκέμβριος ήταν ένας ακόμα μήνας δημιουργίας.

1. 6/12/2023 Σε όλες τις αίθουσες του σχολείου τοποθετήθηκαν διαδραστικοι πινακες τύπου tablet. Ένα πολυεργαλειο οικείο προς τους μαθητές και πολύ χρήσιμο στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά που απαιτεί πλέον εκμάθηση και σεβασμό.

2. 7/12/2023 Εκπαιδευτική επίσκεψη: Θησείο, Αρχαία Αγορά, Κεραμεικός, Φιλοπάππου. Στιγμιότυπα από την επίσκεψη Α1/Α4 στη φυλακή του Σωκράτη και στον Λόφο Φιλοπάππου. Ευχαριστίες στον Νίκο Καγκελάρη καθηγητή του σχολειου για την ωραία ξενάγηση!

3. 12/12/2023 Ολοκληρώθηκε και η 5μερη εκδρομή του σχολείου στην Κρήτη. Είδαμε το λιμάνι των Χανίων, το σπίτι του Βενιζέλου, τους τάφους των Βενιζέλων, την Κνωσσό, το μουσείο Ηρακλείου, περιηγηθηκαμε στο Ηράκλειο, ξεναγηθηκαμε στη μονή Αρκαδίου, στο μουσείο στα Ελεύθερνα, στην πόλη του Ρεθύμνου, στο Θερισσό με το φαράγγι του, στο κάστρο στα Απτερα και είδαμε το ενυδρείο. Επίσης γευτηκαμε την κρητική κουζίνα και ακούσαμε ιστορίες Σασμού:).

4. 14/12/2023 Την ημέρα του πολιούχου της πόλης μας, το σχολείο μας συμμετείχε στη λιτανεία της εικόνας του Αγίου Σπυρίδωνα. Σύνοδος Μπογιά Αναστασία.

5. Η ομάδα του διαγωνισμού cansat, κάνει δοκιμαστική πτήση. Σχεδιάζουν έναν δορυφόρο που θα εκτοξευτεί στο 1 κμ και κατά την πτώση του θα κάνει μετρήσεις μετεωρολογικές και άλλες. Ο διαγωνισμός είναι της ευρωπαϊκής διαστημικής υπηρεσίας. Καλή επιτυχία. Καθηγητής κ. Λειβαδίτης.

6. Η θεατρική ομαδα συνεχίζει τις πρόβες της. Σκηνοθεσία οργάνωση: Κ. Καγκελαρης, κα. Κολεντζου, κα Καλαμακη

7. 21/12/23 Επίσκεψη ομάδας εθελοντισμού ΓΕΛ Καλλίπολης στα γραφεία του Ερυθρού Σταυρού στον Πειραιά. Προσφορά τροφίμων για άπορες οικογένειες. Τα παιδιά τραγούδησαν παραδοσιακά κάλαντα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας ενώ είχαν την ευκαιρία να μάθουν για το σημαντικό έργο και τις δράσεις του Ερυθρού Σταυρού. Ευχαριστούμε πολύ για την ιδιαίτερα θερμή υποδοχή και φιλοξενία! Καθηγήτριες Νικολάου, Λέκκα, Βάγια, Κεσιδου στην οργάνωση των μαθητων.

8. 21/12/23 Μια μοναδικά συγκινητική εμπειρία ζήσαμε κατά την επίσκεψη της ομάδας εθελοντισμού του ΓΕΛ Καλλίπολης για προσφορά τροφίμων στη Στέγη Γερόντων “ο Λυτρωτής”. Τα παιδιά τραγούδησαν παραδοσιακά κάλαντα και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς, δίνοντας πολλή χαρά στις γερόντισσες που φιλοξενούνται στο ίδρυμα. Ευχαριστούμε θερμά τη Διευθύντρια του ιδρύματος κα Μαρία Αλευρομαγείρου και το προσωπικό για την πολύ ζεστή υποδοχή και τη φιλοξενία.

Η ημέρα αυτή όπως τη βίωσαν οι μαθητές

Η επίσκεψη στο γηροκομείο ‘’Ο Λυτρωτής’’ αποτέλεσε μία αξέχαστη εμπειρία, τόσο για εμάς όσο και για τις γυναίκες που ζουν εκεί και στις οποίες δώσαμε τόση χαρά. Ξεκινήσαμε το πρωί, μια ομάδα παιδιών από το σχολείο, με τα όργανά μας, να πάμε στον Ερυθρό Σταυρό, όπου κάποια παιδιά της Β΄τάξης θα έδιναν τρόφιμα για οικογένειες που τα έχουν ανάγκη. Εκεί μας ζητήσανε να τραγουδήσουμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων. Είπαμε όσα ξέραμε και στο τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί τα πιο γνωστά κάλαντα. Ύστερα από αυτήν την ‘’στάση’’, ξεκινήσαμε για το γηροκομείο. Στον δρόμο έπαιζα στην κιθάρα και τα παιδιά τραγουδούσανε. Όταν φτάσαμε και μπήκαμε στο γηροκομείο, με έπιασε μια στεναχώρια που δεν περιγράφεται. Πάνω που σκεφτόμουν ότι δεν  θα μπορούσα να βγάλω τα τραγούδια, είδα ότι και τα άλλα παιδιά είχαν συγκινηθεί που βρίσκονταν στον ίδιο χώρο με ανθρώπους που είναι μόνοι τους και που δεν έχουν δικούς τους ανθρώπους να τους φροντίζουνε. Όταν τους είδα, θυμήθηκα ότι εκεί είχαμε έρθει για έναν σκοπό, να δώσουμε χαρά σε αυτούς τους μοναχικούς ανθρώπους. Αυτό μου έδωσε κουράγιο. Υπενθύμισα στα παιδιά τον λόγο της επίσκεψής μας και ετοιμαστήκαμε να πούμε τα κάλαντα. Όταν αρχίσαμε να τραγουδάμε, τα πρόσωπα των γυναικών αυτών έλαμψαν! Αυτό το θέαμα άξιζε όλη την κούραση του κόσμου! Όταν τελειώσαμε με τα κάλαντα, χορέψαμε λίγους παραδοσιακούς χορούς (προσωπικά το αγαπημένο μου μέρος της ημέρας) και ύστερα αποχαιρετήσαμε τις γερόντισσες και τις γυναίκες που μας καλέσανε και πήραμε τον δρόμο του γυρισμού. Σε αντίθεση με τον πηγαιμό, στον γυρισμό είμασταν όλοι ήσυχοι, πλημμυρισμένοι από μια ανείπωτη χαρά και, συγχρόνως, στεναχώρια. Μετά από αυτό, είπαμε με τα παιδιά να πάμε ξανά την Πρωτοχρονιά αλλά και κατά την διάρκεια του χρόνου και σε άλλα γηροκομεία! Γιατί, μετά από αυτήν την εμπειρία καταλάβαμε όλοι μας πόσο ανάγκη έχουν τέτοιου είδους επισκέψεις οι ηλικιωμένοι άνθρωποι. Και, εξάλλου, αφού νιώσαμε τέτοια χαρά κάνοντας κάτι τόσο όμορφο, τι μας εμποδίζει να την νιώσουμε ξανά;

9. 21/12/23 Παίξαμε φιλικό παιχνίδι με την Ιωνιδειο που είχε μεγάλη επιτυχία. Ήταν μία πολύ καλή προπόνηση για όλους αλλά κυρίως είχε φιλική διάθεση και πολύ χαρά!!!!! Εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κ. Μπόγια και κ. Κυλιντηρεάς

10. 22/12/2023 Πήγαμε εκκλησία, είπαμε τα κάλαντα και χορέψαμε στην αυλή

11.22/12/2023 Mετά από πρόσκληση του Πρότυπου Γενικού Λυκείου Ζαννείου, στα πλαίσια της σύμπραξης των πολιτιστικών προγραμμάτων των σχολείων μας, αντιπροσωπεία μαθητών του σχολείου μας που συμμετέχουν στο διασχολικό πολιτιστικό πρόγραμμα “Ανάμεσα Καλλίπολη και Ζάννειο: παραθαλάσσιες διαδρομές τοπικής ιστορίας” επισκέφθηκαν το Ζάννειο. Τα παιδιά γνωρίστηκαν, συμμετείχαν σε παιχνίδια γνώσεων, έπαιξαν στο χριστουγεννιάτικο escape room και ξεναγήθηκαν από μαθητές του Ζαννείου στους χώρους του σχολείου, μέσα σε ένα παραμυθένιο χριστουγεννιάτικο σκηνικό. Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και ιδιαιτέρως τις συναδέλφους Ελένη Βεντούρη και Κωνσταντίνα Πατέρου για την ιδιαίτερα θερμή υποδοχή και για την άψογη φιλοξενία!

12. Δεν ξεχνάμε τη συμμετοχή του σχολείου στο διαγωνισμό πειραμάτων Φυσικής. Βοηθός στην προσπάθεια κα. Κοντογιώργη